תקנון האתר
כללי
1. טל פירמה בע"מ הוא בעליו החוקיים של האתר www.tal-firma.co.il אשר מוכר ציוד לטיולים, מחנאות, קמפינג, ספורט ופנאי וגם ציוד טקטי לכוחות הבטחון ולכתות כוננות - באתר האינטרנט הנ"ל ו/או באמצעות אימיילים הנשלחים למועדון הלקוחות ו/או באתרים שותפים אחרים ו/או בכל פלטפורמה בה יחליט בעל האתר לקדם את מוצריו (להלן:"החברה", ו/או "האתר" ו/או "בעל האתר" ו/או "בית העסק"), המכירה נעשית באמצעות רשת האינטרנט באתר בלבד).
2. תנאי השימוש מנוסחים בלשון זכר לצרכי נוחות בלבד, הכתוב מתייחס לשני המינים באופן שווה.
3. בסעיפים בהם כתוב בגוף יחיד תהווה הצהרה והסכמה של המשתמש לתוכן הדברים הכתובים.
4. הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש שייעשה באתר ע"י המבקרים (להלן: "המשתמש" ו/או "לקוח") לרבות הרכישה ו/או רכישה טלפונית ו/או הכניסה ו/או הביקור באתר ו/או השימוש ו/או יצירת קשר במייל ו/או כל מדיה אחרת ובכך הינך נותן את הסכמתך ואישורך כי קראת והבנת את תנאי השימוש שלהלן לרבות הצהרת הפרטיות העולה מתנאי שימוש זה אשר מופיעות בהמשך. במידה ואינך מסכים לתנאי השימוש אנא הימנע משימוש בשירותים של החברה ו/או באתר.
5. נוסח התקנון המחייב והקובע הוא התקנון המפורסם באתר ברגע הרכישה, החברה ממליצה למשתמשים לקרוא ולהתעדכן, מעת לעת, בתנאי השימוש.
1. על המזמין להיות תושב ישראל בעל ת.ז ישראלית ומעל גיל 18, בעל כרטיס אשראי בתוקף.
2. באם המשתמש הוא קטין אשר הינו מתחת לגיל 18, המשתמש מצהיר ומאשר שהרכישה שהוא מבצע באתר ו/או הגלישה באתר היא כדין בהתחשב שהינו קטין ו/או שקיבל את הסכמת אפוטרופסיו הטבעיים ו/או החוקיים.
תנאי הרכישה והמוצרים
1. המוצרים הנמכרים באתר הינם ציוד לטיולים, מחנאות, קמפינג, ספורט ופנאי, וגם ציוד טקטי לכוחות הבטחון ולכתות כוננות אשר פרטיהם מופיעים בדפי האתר השונים ו/או בדף המוצר בפרט ועוד מוצרים נוספים שבעל האתר יחליט להציג בחנות המקוונת.
2. פרטי המפרט הטכני, תנאי העסקה לרבות מחירם של המוצרים יופיעו בדף המוצר. בעל האתר שומר לעצמו את הזכות לשנות את דף המוצר על תכניו לרבות המחיר בכל עת (להלן: "דף מוצר")
3. בעל האתר שומר לעצמו את הזכות לשנות את תוכן האתר מעת לעת ובפרט של דפי המוצר השונים באתר ואת תנאי המבצעים. לרבות מחירם, תאריך סיום המבצע, תנאי המבצע, תנאי הרכישה, כמות אשר ניתן לקנות בקניה אחת וכיוצא בזה. השינוי ייכנס לתוקף באופן מיידי עם הפרסום המעודכן.
4. בכדי להזמין מוצר יש לבחור מוצר בהתאם להוראות באתר – מוצר, כמות, מידה, הכל בהתאם להקשר של המוצר ולפי אפשרויות הבחירה שהאתר מציע בכל מוצר (להלן: "המוצר")
5. בטופס ההזמנה יש למלא את הפרטים האישיים שהאתר מבקש כגון שם, כתובת, טלפון, מייל ואמצעי תשלום (להלן: "פרטי המזמין") ולבסוף לשלוח את הטופס עם פרטי המזמין כאשר הינם מלאים, מדויקים, נכונים ושלמים וזאת לאתר ו/או לחברה (להלן: "ביצוע ההזמנה" ו/או "הזמנה")
6. יש להקפיד למלא את פרטי המזמין באופן מדויק בכדי להבטיח את ביצוע ההזמנה.
7. במעמד ביצוע ההזמנה, האתר ו/או החברה תבצע בדיקה בעניין פרטי המזמין מול חברת האשראי, לשם קבלת אישור על ביצוע ההזמנה. עם קבלת האישור החברה תודיע בהודעה מתאימה אודות אישור ההזמנה והכל בכפוף להימצאות המוצר וזמינותו (להלן: "אישור הזמנה"). יודגש כי חיוב המזמין בגין המוצר המוזמן נעשה בעת ביצוע ההזמנה.
8. המוצרים אשר קיבלו אישור הזמנה, דהיינו בוצעה הזמנה אשר התקבל אישור הזמנה בגינם יכונו "פריטים".
9. במידה ואין אישור מחברת האשראי לביצוע ההזמנה ועל כן לא הונפק אישור להזמנה. יש על המשתמש ליצור קשר עם השירות לקוחות במייל ו/או בטלפון כפי שיפורסם באתר ולהסדיר את הנושא. למען הסר ספק לבעל האתר לא תהיה כל אחריות ולא יישא באף נזק ישיר ו/או עקיף להזמנות שלא קיבלו אישור הזמנה.
10. לתנאים נוספים ראה פרק תנאים נוספים בהמשך.
אספקת והובלת המוצר והפריטים
1. המועד הקובע לספירת ימי המשלוח הוא מיום קבלת אישור הזמנה, לאחר התשלום בגין הפריט בעל האתר יחלו בהליך השילוח, לפי פרטי המזמין לפי כתובתו המצוינת באתר ו/או באישור ההזמנה ו/או בביצוע ההזמנה.
2. החברה שומרת לעצמה את הזכות להוסיף ו/או לגרוע אפשרויות שילוח.
3. באם ההזמנה מתבצעת כעסקת תשלומים, לחברה הזכות לגבות בתשלום הראשון את עלות השילוח.
4. אפשרויות השילוח, מחירם ועוד יופיעו באתר באופן מפורט.
5. החברה לא תישא באחריות לעיכוב ו/או איחור בשילוח שמבוצע ע"י צד ג' ו/או מושפע מכוח עליון ו/או מגיפות ו/או מלחמה ו/או שביתות ו/או השבתות ו/או אי מענה מצד הלקוח לתיאום המשלוח ו/או כל סיבה אחרת שבעל האתר לא יכל למנוע אותה. עיכוב כאמור לא יהווה הפרת התחייבות לאספקת המוצר. לחברה תישמר הזכות לספק את המוצר בחלוף הגורם המונע ו/או המעכב את האספקה כאמור. כאשר ספירת מניין הימים לאספקת המוצר ימשכו מהמועד בו המניעה קטעה את ספירת הימים.
6. חברות שילוח מסרבות לעיתים לבצע שילוח לאזורים מסויימים, במצב המתואר יתואם אזור שיהיה מקובל על שני הצדדים.
7. שירות השליחות ואזורי הכיסוי נתונים לשיקול דעת בעל האתר בלבד, והינו בתחומי מדינת ישראל והכל באזורים מסויימים בלבד המוגדרים מעת לעת באתר (להלן: "אזור החלוקה"). לבית העסק שמורה הזכות לשנות את אזורי החלוקה ללא הודעה מוקדמת מראש ובכל עת.
8. במידה ויתברר לחברה לפי נהליה ומדיניותה כי לא ניתן לספק את הפריט לרוכש ולא ימצא פתרון הולם אחר, רשאית החברה לבטל את העסקה בכל מועד עד לאספקת המוצר. בוטלה העסקה, הלקוח יהיה זכאי לכספו חזרה באמצעות אמצעי התשלום אותו ביצע את ההזמנה המקורית ו/או יבוטלו חיובי האשראי ו/או יתבצע זיכוי בגובה החיוב, יודגש כי הלקוח לא יהיה זכאי לפיצוי כלשהו מכל סוג בשל ביטול העסקה.
9. על הלקוח ליידע את החברה באם הפריט לא התקבל בתקופת האספקה הנקובה באתר.
10. בזמן אספקת המוצר, רשאית החברה ו/או מי מטעמה לדרוש את נוכחות בעל כרטיס האשראי בעת מסירת הפריט ו/או חתימתו כתנאי למסירת הפריט.
11. תנאי השילוח יבוצעו בהתאם למפורט בדף המוצר במידה ורשום מידע שונה מתקנון האתר.
1. מניין הימים יחל מרגע קבלת אישור הזמנה וביצוע התשלום בפועל במחשבי החברה כאמור.
2. האתר יספק רק מוצר אשר שולם במלואו באמצעות כרטיס אשראי כמפורט לעיל, לכתובת שהלקוח הקליד או מסר בעת ההזמנה, תוך המועד הקבוע בדף המוצר, אלא אם כן נכתב אחרת באתר.
3. האתר לא יהיה אחראי לכל איחור או עיכוב באספקה ו/או לאי-אספקה שנגרם כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתו לרבות שביתות, השבתות, מגפה, מלחמה וכיוצ"ב.
4. התקנון של הגוף המשלח באמצעותו תבוצע ההובלה יחול על כל אספקה/הובלה של מוצר באמצעות האתר, ויחייב את הלקוח.
5. זמני אספקת המוצרים המצויינים כוללים רק ימי עסקים (ימי חול שאינם ימי שבתון בישראל, ערבי שבת וחג, שבתות וחגים לא יבואו במניין זה (להלן: "ימי עסקים").
6. חשוב לציין שבכל רכישה, הלקוחות יקבלו את המוצר שרכשו לפי התיאור שלו באתר, במידה ולא קיבלו את המוצר שהזמינו ואכן יוכח כך לשיקול דעת בעל האתר יהיו הלקוחות זכאים להשיב את המוצר ולקבל את כספם חזרה. עם זאת חשוב להדגיש שיכול להיות שוני בין המוצר המוזמן למוצר שמתקבל עקב אתגרים טכניים בהצגת המוצר (ראה פירוט בהמשך).
7. השילוח יתבצע תוך שבעה ימי עסקים מיום קבלת אישור מרגע קבלת אישור הזמנה המוגדרת לעיל.
8. איסוף עצמי יתאפשר בתיאום מראש בהתאם למקום אותו יקבע בעל האתר לפי מיקום הלקוח וזמני האיסוף המוגדרים על ידי מדיניות החברה. על הלקוח לבדוק מראש זמינות המוצר.
ביטול עסקת הרכישה
1. המשתמש רשאי לבטל עיסקה שביצע באתר ע"פ חוק הגנת הצרכן, התשמ"א 1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן") ובהתאם למדיניות החזרת מוצרים שתפורסם מעת לעת לשיקול דעת החברה וכדין.
2. ביטול הזמנה ייעשה מיום ביצוע ההזמנה עד ארבע עשר ימים מיום קבלת המוצר או קבלת מסמך ערוך לפי ס' 14ג(ב) בהתאם לחוק הגנת הצרכן. בעל האתר שומר לעצמו את הזכות לאפשר גם ביטול תוך 14 יום מיום קבלת המוצר. המוצר יוחזר על חשבון הרוכש כשהוא במצב חדש ו/או לא נפגם, לאחר בדיקה ואישור של בית העסק הרוכש יהיה רשאי לקבל החזר כספי מלא לפי אמצעי התשלום שביצע את העסקה. הכל בתיאום החזרת המוצר בפרטי ההתקשרות המופיעים באתר ו/או בתקנון זה.
3. תנאי הביטול הנזכרים לעיל לא יחולו על מוצרים ו/או פריטים אשר יוצרו בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן שבס' 14(ג)ד-טובין שיוצרו במיוחד לפי הזמנה של הצרכן. אלא אם בית העסק לפנים משורת הדין יסכים לכך ובתנאיו, זאת במידה ויפורסמו מעת לעת באתר.
4. הביטול ייעשה באמצעות מייל לחברה ו/או כל דרך אחרת שבעל האתר ייראה לנכון ויפרסם באתר.
5. במקרה של ביטול הזמנה לפי הכללים הנ"ל, יחויב הלקוח בדמי ביטול של 5% או 100 ₪ לפי הנמוך מבינהם ועל פי הדין. דמי הביטול יחויבו לשיקול דעת בעל האתר.
6. ביטול ההזמנה כפוף כי הלקוח יחזיר את המוצר לבית העסק על חשבונו באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול כשהוא במצב חדש ו/או ללא פגם, תקין וללא שימוש כלל. הכל בהקשר לנסיבות של המוצר שנמכר.
7. התנאים יחולו על מוצרים לפי חוק הגנת הצרכן.
8. במידה וקיבלתם מוצר שהיה ניראה לכם שונה באתר עצמו במידותיו, בצבעו וכדומה, יש לפנות לבית העסק באופן מסודר ובכתב תוך 14 יום כאמור. לבית העסק השיקול הדעת הבלעדי באם לקבל את המוצר חזרה. עם זאת מומלץ לקרוא בתנאים הנוספים שבהמשך אודות המאמצים שבית העסק משתדל לעשות בכדי לשקף את המוצרים באתר כהווייתם במציאות למרות המגבלות הכרוכות בכך - צבע, פרופורציות ועוד.
9. במידה וקיבלתם מוצר שאתם חוששים שהוא פגום יש לפנות לבית העסק באופן מיידי ולכל המאוחר, תוך 14 יום, בכתב ולהעבירו לבית העסק וזאת לצורך בדיקה, מוצר שיימצא פגום, יתקבל עליו זיכוי מלא ו/או יתאפשר לבית העסק לתקנו אך לא תקום עילה לפיצויים.
ביטול עסקה ע"י בעל האתר
1. במצב בו אזל המלאי של המוצר, החברה תציע מוצר חלופי ו/או החזר כספי. החברה לא תישא בנזקים של המזמין ככל שייטען כן כאמור, תקום לחברה הזכות לבטל את העסקה.
2. במידה ופרטי המזמין לא נקלטו כראוי מכל סיבה שהיא רשאית החברה לבטל את עסקת הרכישה ע"פ שיקול דעתה.
3. כאשר ההזמנה בוצעה שלא כדין ו/או לא על פי תקנון זה, החברה תהיה רשאית לבטל את העסקה.
4. הודעה על ביטול הזמנה תימסר ללקוח ע"פ הפרטים שמילא.
5. באם נפלה טעות סופר כלשהי בהצעה ו/או בהזמנה, תהיה רשאית החברה לבטל את העסקה.
אחריות על המוצרים
1. בעל האתר הוא היבואן והמשווק של חלק מהמוצרים באתר. על כן, במידה והמוצר פגום ו/או גורם לנזק כלשהו יש צורך לפנות לפרטי ההתקשרות המופיעים באתר וליצור קשר עם היבואן. בעל האתר יעשה את המאמץ המירבי בכדי לברר האם יש צורך לתקן את המוצר ו/או להחליפו .
2. במידה ומדובר במוצר שבעל האתר לא היבואן הרשמי של המוצר, בעל האתר ידאג להפנות את הלקוח ליבואן הרשמי לגבי האחריות על המוצר.
3. יודגש כי ניתן לפנות ליבואן לקבלת האחראיות בגין המוצרים והתייחסות בכדי לבדוק כל טענה כלפי המוצר. מכל מקום רצוי לנקוט באמצעים סבירים לשימוש במוצר בהתאם לחומרים והמרכיבים של אותו מוצר ו/או הוראות שבאריזת המוצר.
4. תוקף האחריות והיקף תחולתה תהיה בהתאם להקשר של המוצר, מרכיביו, יצרניו ומדיניות של אותו יצרן כאמור. במידה ואין פירוט לתחזוקת המוצרים, הכללים המחייבים יהיו כמקובל בשוק ו/או בהתאם להוראות של כל יצרן הכל בהתאם להקשר ולנסיבות המקרה והמוצר.
5. כל מידע המוצג באתר ובקטלוגים, לגבי מוצרי האתר, טיבם איכותם נמסרו לבעל האתר על ידי ספקים של אותם מוצרים, ונמצאים באחריותם הבלעדית והמלאה של הספקים. הן בנוגע לכל נזק שנגרם משימוש במוצרים. החברה לא תהיה אחראית לאף נזק מלבד מקרה שהוא בשליטתה המלאה. גובה הנזק יהיה עד גובה ההזמנה בלבד.
6. בעל האתר לא יהיה חלק מסכסוך שנגלע בין הצדדים השונים באתר ואשר בעל האתר אין לו עניין בו. הלקוח מצהיר כי יישא בעלות התגוננות בעל האתר הכולל הוצאות שכ"ט עו"ד אגרות וכיוצא בזה ככל שיוכנס להליך בו יש טענות כלפי כל צד אחר הקשור לאתר כגון שליחים צד ג' (חברת שליחויות).
7. ככל שבעל האתר ייבצע את השילוח על ידי צדדים שלישים מטעמו, לפנים משורת הדין יטפל בפניות הקשורות לשילוח כגון נזק שנגרם למוצר תוך כדי השילוח על ידי חברת השליחויות ו/או עיכוב באספקת המוצר שתלויה בשליחים וכיוצא בזה.
8. בשום אופן בעל האתר לא יישא באף אחריות מאף סוג ישירה ו/או עקיפה בנזק ישיר ו/או עקיף ו/או הסתמכותי ו/או אחר לרבות בכל נושא אחר לרבות פגם בייצור ו/או איכות המוצר.
9. עם זאת בעל האתר ייעשה מאמץ סביר כחלק מהשירות של האתר לטפל בכל פניה אחרת ולפשר (בין הצדדים השונים - כל סכסוך שניראה כי בעל האתר יכול להועיל) ככל שישנה מחלוקת בין הלקוח לאיזשהו גורם הקשור לאתר.
שוברי מתנה ומבצעים
1. אם וכאשר בעל האתר יציע באתר וביתר ערוצי השיווק רכישה של שוברים כגון שוברי מתנה ו/או כרטיסים נטענים (להלן: "השובר"). לאחר רכישתם יישלחו בהתאם לשיקול דעת בעל האתר לשם מימושם - פיזית לכתובת שהוזנה בהזמנה ו/או לכתובת המייל שהוזנה בטופס הזמנת השובר.
2. בטופס הזמנת השובר תהיה האפשרות לבחור למי יישלח השובר, הרוכש או מקבל המתנה. לאף מהצדדים לא תהיינה טענות בעניין זהות מקבל השובר.
3. בשובר יצוין מספר סידורי שבעזרתו ניתן יהיה לממש את השובר. יש לשמור את המספר במקום סודי עד אשר המימוש. לא תישמענה טענות בגין שימוש של צד שלישי בשובר.
4. השובר מאפשר מספר רכישות עד למיצוי מלאה של השובר.
מבצעים והנחות
1. מעת לעת בעל האתר יציע באתר ו/או ביתר ערוצי השיווק של החברה הטבות כגון מבצעים ו/או הנחות ו/או קופונים ו/או הצעות מיוחדות (להלן: "המבצע" ו/או "הטבה").
2. יש להישמע לתנאי המבצע המפורסמים באתר ביחס לכל מוצר על פי שיקול דעתה החברה הבלעדי. החברה רשאית להפסיק ו/או לשנות ו/או להאריך את תנאי הרכישה ו/או המבצע בכל עת ובכפוף לשיקול דעתה הבלעדי של החברה.
3. החברה שומרת לעצמה את שיקול הדעת הבלעדי להעניק הטבה מכל סוג ללקוח וללא מתן הסבר ו/או התראה כלשהי. לא תעלה אף טענה מצדדים ג' בעניין.
4. לא ניתן לממש מבצע שתאריכו חלף.
5. לחברה לא תהיה אחראיות בנוגע לאי מימוש הטבה כלשהי בשל טעות ו/או אי הבנה ו/או תקלה ו/או כל סיבה אחרת הנעוצה בלקוח.
6. יש להזין את קוד השובר ו/או ההטבה בכדי לממשו וזאת בטרם התשלום באזור המיועד לכך באתר. בד"כ במסך התשלום, טרם התשלום.
שירות לקוחות
1. במידה ויש צורך בתמיכה, החברה תעמיד מייל שיפורסם באתר לצורך פניות ושאלות. החברה תחזור בהקדם לפונים אשר השאירו את פרטי ההתקשרות.
פרטי התקשרות של האתר
1. מייל: מפורסם באתר
2. ניתן לפנות בכל שאלה, בקשה ונושא.
סודיות המידע ומדיניות פרטיות
1. החברה תעשה מאמץ סביר לשמור את פרטי המשתמשים ולא למסרם לצדדים שלישיים, כל עוד אין הכרח חוקי לעשות כן, אולם פעילות האתר מבוצעת בסביבה מקוונת ולפיכך אין באפשרות החברה להבטיח חסינות מוחלטת מפני חדירות למחשביה או חשיפת המידע האגור בידי מבצעי פעולות בלתי חוקיות וככל שגורם חיצוני יחדור למידע השמור בידי החברה ו/או יעשה שימוש במידע זה לא תהיה למשתמש כל טענה, תביעה או דרישה כלפי החברה מכל מין וסוג שהוא.
2. פרטי המזמין יכול שישמשו למשלוח פרטים אודות מוצרים נוספים בדואר אלקטרוני, זאת אך ורק לאחר הסכמת המשתמש ו/או יידועו על כך, הכל על פי הדין.
3. יכול שחלק מהמידע האישי יועבר לצדדים שלישיים לצורך אספקת שירות טוב יותר.
4. משתמשי האתר מצהירים כי ידוע להם כי החברה אוספת מידע סטטיסטי אודות פעילות משתמשיה באתר, בין היתר באמצעות שימוש בטכנולוגית cookies וכלים אנליטיים אחרים למטרות שיווקיות, עסקיות, על מנת להתאים את האתר להעדפות המשתמש וכדומה.
5. Cookiesהנם קבצי טקסט, שהדפדפן של המשתמש יוצר לפי פקודה ושומר על גבי הכונן הקשיח במחשב המשתמש. קבצים אלה מכילים מידע מגוון, לרבות הדפים שבהם המשתמש ביקר, משך הזמן ששהה באתר, מהיכן המשתמש הגיע אל האתר, מידע שהמשתמש מבקש לראות בעת הכניסה לאתר, ועוד.
6. החברה מצפינה את המידע החיוני בטכנולוגיות המקובלות ולפי דרישות הדין. לדוגמה שימוש בטכנולוגיית SSL לשם העברת מידע מוצפן כגון אמצעי תשלום כמקובל באתרי סחר אלקטרוני.
קניין רוחני ובעלות על האתר
1. כל הזכויות באתר לרבות תמונות, המוצרים עצמם הן לפני מכירתם והן לאחר, עיצוב האתר, לוגו, ממשק, מבנה האתר, תוכנות, יישומים, קוד מחשב, קבצים גרפיים, טקסט וכל חומר אחר הכלולים בו, הינן רכוש השייך לחברה וקניינה הרוחני. אין להעתיק, לשנות, לפרסם, לשדר, להעביר, למכור, להפיץ או לעשות שימוש מסחרי או אחר כלשהו, בתוכן האתר או כל חלק ממנו, ללא הסכמה מוקדמת ומפורשת בכתב מהחברה. כל הפרה של האמור בסעיף זה, עלולה לגרום לתוצאה של הפרת זכויות יוצרים, זכויות סימני מסחר ו/או זכויות קניין רוחני אחרות, באופן שעלול להשית על המשתמש עונשים ו/או קנסות פלילים ו/או אזרחיים.
2. התוכן המוצג באתר הם בבעלות מלאה ובלעדית של החברה ואין בעצם הכניסה לאתר כדי להעניק רישיון ו/או זכות כלשהי בהם.
תוכן האתר ופרסומות בו
1. באם החברה ו/או האתר אוספים את מייל המשתמש ומיידעים את המשתמש כי יוכלו לפנות אליו בהצעות שיווקיות, המשתמש מצהיר כי הינו מביע הסכמתו לכך שהחברה ו/או מי מטעמה תהיה רשאית לפנות אליו מעת לעת בהצעות שיווקיות ופרסומיות, לרבות באמצעות דיוור ישיר, הודעות SMS, דואר אלקטרוני, פקסימיליה, מערכת חיוג אוטומטי ו/או באמצעות כל דרך תקשורת אחרת כלשהי וכי לא תהיינה לו כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה, לרבות על פי חוק הספאם סעיף 30א לחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ"ב-1982.
2. המשתמש מצהיר כי לא תהיה לו כל טענה בנוגע לפרסומות ו/או המבצעים המוצגים באתר. יודגש כי דף "מסך המוצר" הוא הגובר במידה וקיימים פערים בין פרטי המבצע בפרסומת לבין דף המוצר, למשתמש לא תהיה אף טענה בעניין.
3. המשתמש מצהיר כי הוא מודע שהאתר אוסף אודותיו פרטים כאמור וייתכן שמעת לעת יוצג לו פרסומות בכדי לשפר את חווית הקניה שלו ו/או לעניין אותו במוצרים נוספים ו/או משלימים וכדומה.
הגבלת אחריות
1. ככל שהאתר ו/או השירות ,שמוצע באתר ומחוצה לו, אשר נעזר בשירותי צד ג'. יצוין כי בעל האתר לא יישא בנזק עקיף ו/או ישיר לרוכש ו/או אדם אחר.
2. יתר על כן, לא יישא באחריות שקשורה לשירות שניתן לכאורה ע"י בעל האתר בעניין, כגון אך לא רק העברת הנתונים ו/או אספקת המוצרים ו/או דיוק הנתונים שקשורים לאתר בשל כשל של צד ג' ו/או שירות חיצוני. כל האחריות שכזאת ואחרת חלה על צד ג', דהיינו נותן השירות שלשמו נשכר.
3. החברה עושה את מירב המאמצים להעמיד את האתר באופן רציף ללא הפרעות, עם זאת ייתכן שמעת לעת לא תהיה גישה לאתר.
4. בעל האתר שומר לעצמו את הזכות להגביל את מספר המוצרים שרשאי כל לקוח ו/או מזמין לרכוש.
5. החברה אינה אחראית לכל נזק שייגרם לרוכש באתר, תוצאתי, ישיר, הסתמכותי, פיצוי עונשי ועוד. בפרט אך לא רק במקרים שלהלן:
שימוש או יכולת שימוש באתר על שלל רבדיו - תוכן, יכולות אחרות ועוד.
הודעות, מכתבים ו/או כל תוכן שהמשתמש קיבל מהאתר ו/או החברה.
הסתמכות על מידע שפורסם באתר בין אם על ידי החברה ובין אם על ידי צדי ג'.
נזק שנגרם עקב שגגה ו/או טעות סופר בדיוק פרטי המידע המוצגים על גבי האתר.
בלאי סביר ושאינו סביר של המותג הנרכש וזאת בטרם ולאחר חלוף 14 יום
שההתאם למדיניות החזרת המוצרים בתקנון זה.
6. הגבלות אחריות שלעיל לא מסכמות את כל ההגבלות אחריות כפי שעולות מסעיפי התקנון האחרים בפרט בעניין הפרטיות אך לא רק. מכל מקום גבול האחריות של האתר תהיה בגובה המחיר ששולם ע"י הלקוח לכל היותר.
7. ככל שנדרשת הרכבה ו/או התקנה - העלות והאחריות בעניין תחול על הרוכש.
8. כמו כן החברה ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים לנזק ישיר ו/או עקיף שיגרם כתוצאה משימוש בשירות ו/או שימוש במוצר שנרכש באתר.
אחריות לפי מוצר:
9. אחריות פנסים / תחנות כח / פאנלים סולריים: אחריות כוללת תקינות פעולת המוצר. האחריות לא כוללת שבר בגוף הפנס או בזכוכית, שריטות ובלאי, כבל הטענה, סוללה, שימוש לא סביר ו/או שלא בהתאם להוראות.
10. אחריות ביגוד, שקי שינה, תרמילים, תיקים למיניהם, בדים ממוגני קרינה , פאוצ'ים למיניהם: אחריות ל 12 חודשים על תפרים ורוכסנים. אחריות לא כוללת קרעים, בלאי, לכלוך וכתמים, מתיחה ונזק מכביסה, חלקי פלסטיק שנשברו ורוכסנים פגומים.
11. אולרים / מולטיטול / סכינים / מצ'טות וכו': אחריות ל 12 חודשים. האחריות לא כוללת שימוש לא נכון, הזנחה, נפילה, השחזה לא נכונה, השחתה בזדון, כתמי חלודה, שריטות, שברים בלהב, שינוי צבע כתוצאה ממגע עם מזון או חומרים כימיים (כולל חומרי ניקוי), מגע עם אש, תאונה או שימוש שלא לייעודו המקורי.
12. כל שאר המוצרים אחריות לשנה
13. האחריות אינה מכסה מוצרים שנרכשו בחו”ל או שלא דרך משווק מורשה בישראל. מתן שירות יתבצע רק דרך נקודות שירות מורשות אשר הוגדרו ע”י חברת טל פירמה בע”מ או באמצעות משלוח דואר רשום לכתובת החברה. עלויות המשלוח לחנות/משווק/חברה אינן כלולות באחריות.
תנאים נוספים
1. החברה שומרת לעצמה את הזכות באם הפריטים אזלו מן המלאי להודיע על כך למשתמש ולספק מוצר חלופי באם המשתמש ירצה בכך או בביטול העסקה. הכל לשיקול הבלעדי של החברה.
2. לחברה הזכות להגביל את מספר הפריטים שמשתמש אחד יכול להזמין וזאת אף לאחר קבלת אישור הזמנה.
3. החברה שומרת לעצמה את הזכות כי זמן טיפול בהזמנה יעמוד על- עד 7 ימי עסקים. בסופם תודיע למשתמש באם קיים אישור הזמנה.
4. לחברה הזכות לעדכן את דף המוצר על כל פרטיו מעת לעת. להסיר מוצרים שאזלו מן המלאי ועוד. מובהר כי התמונות להמחשה בלבד, ייתכן שינויים בין התמונות ובין המוצר המוצע שיסופק בפועל, אשר נובעים בין היתר כי התמונות מוצגות על גבי מסך מחשב אשר לעיתים גווניו וצבעיו שונים מאשר התוצר במציאות. יצוין כי בעל האתר עושה את מירב המאמצים ולנסות לשקף במדויק ככל הניתן את המוצרים באתר במגבלות הטכנולוגיות המקובלות. על כן ובמידה וקיבלתם מוצר בעל פער משמעותי בין הפריט שהוזמן באתר לבין המוצר שקיבלתם בפועל פנו אלינו בפרטי לבדיקה נוספת. ייתכן שוני בגוונים ובפרופורציות של המוצרים כאמור.
5. המחירים המצוינים באתר כוללים מע"מ כדין אלא אם כן מצוין במפורש אחרת.
6. לחברה ולמי מטעמה הזכות הבלעדית להוסיף ו/או לגרוע מוצרים המוצעים למכירה באתר וכן לקבוע את אופן מכירתם ואת מחירם, לרבות דמי משלוח.
7. על אף שהחברה מפקחת על המידע ונכונותו, אין החברה ו/או מי מטעמה אחראית לכל תוצאה העלולה לנבוע מטעות, השמטה, חוסר דיוק או ממידע מטעה המופיע באתר. מובהר בזאת כי החברה אינה אחראית לנזק ישיר ו/או עקיף ו/או להפסד העלול להיגרם מנתונים המוצגים באתר זה.
8. הודעה על אישור הזמנה אינו מהווה ראייה על ביצוע הפעולה ואינו מחייב את האתר. רק רישום שנרשם במחשבי החברה יהווה ראיה חלוטה לנכונות הפעולות.
9. כותרות הפרקים משמשים לשם נוחות והתמצאות ולא ישמשו בפרשנות תנאי השימוש.
10. במידה ויש סתירות בין הסעיפים יגברו אלו שסבירים יותר בנסיבות ובהקשר.
Privacy Policy
הקדמה
1. הפרטיות של המבקרים באתר שלנו חשובה לנו מאוד, ואנחנו מחויבים לשמירה עליה. המדיניות הזו מסבירה מה נעשה עם הפרטים האישיים שלכם.
2. ההסכמה לשימוש שלנו בעוגיות בהתאם לתנאים של מדיניות זו בזמן הביקור הראשון באתר שלנו, מאפשרת לנו להשתמש בעוגיות בכל פעם שאתם מבקרים באתר.
איסוף פרטים אישיים
ייתכן שהסוגים הבאים של פרטים אישיים ייאספו, יאוחסנו, ויעשה בהם שימוש:
1. מידע על המחשב שלכם, כולל כתובת ה-IP שלכם, מיקומכם הגאוגרפי, סוג הדפדפן והגרסה שלו, ומערכת ההפעלה;
2. מידע על הביקורים והשימוש שלכם באתר, כולל מקור ההפניה, אורך הביקור, צפיות בעמודים, ונתיבי המעבר שלכם באתר;
3. מידע, כמו למשל כתובת הדואר האלקטרוני שלכם, שאתם מזינים בזמן ההרשמה לאתר שלנו;
4. מידע שאתם מזינים בזמן השארת פרטים, או תשלום באתר שלנו—לדוגמה, השם שלכם, כתובת מייל, מספר טלפון …
5. מידע שנוצר בזמן השימוש באתר שלנו, כולל מתי, כמה, ובאילו נסיבות אתם משתמשים בו;
6. מידע שקשור לכל דבר שאתם רוכשים, שירותים בהם אתם משתמשים, או העברות שאתם מבצעים באתר שלנו, הכולל את השם שלכם, הכתובת, מספר הטלפון, כתובת הדואר האלקטרוני, ופרטי כרטיס האשראי שלכם;
7. מידע שנכלל במסרים שאתם שולחים לנו בדואר האלקטרוני או באמצעות האתר שלנו, כולל תוכן המסר והמטא-דאתה שלו;
8. כל סוג אחר של פרטים אישיים שאתם שולחים אלינו.
לפני שתחשפו בפנינו את הפרטים האישיים של אדם אחר, עליכם לבקש את הסכמת האדם הזה גם עבור השיתוף וגם עבור העיבוד של אותם הפרטים האישיים לפי מדיניות זו.
שימוש בפרטים האישיים שלכם
בפרטים האישיים שנמסרו לנו דרך האתר שלנו ייעשה שימוש למטרות שצוינו במדיניות זו, או בעמודים הרלוונטיים שבאתר. ייתכן שנשתמש בפרטים האישיים שלכם למטרות הבאות:
1. ניהול האתר והעסק שלנו;
2. התאמה האישית של האתר עבורכם;
3. לאפשר לכם להשתמש בשירותים הזמינים באתר שלנו;
4. שליחה של סחורות שרכשתם דרך האתר;
5. אספקה של שירותים שרכשתם דרך האתר;
6. שליחה של הצהרות, חשבונות עסקה, ותזכורות תשלום אליכם, ואיסוף תשלומים מכם.
7. לשלוח לכם הודעות מסחריות שאינן שיווקיות;
8. לשלוח לכם התראות בדואר אלקטרוני שביקשתם באופן ספציפי;
9. שליחה של הניוזלטר שלנו אליכם בדואר אלקטרוני, אם ביקשתם זאת (אתם יכולים להודיע לנו בכל עת שכבר אין לכם צורך בניוזלטר);
10. שליחה של מסרים שיווקיים שקשורים לעסק שלנו והעסקים של חברות צד ג’ שנבחרו בקפידה שלדעתנו עשויות לעניין אתכם, בדואר או, במקרים שבהם הסכמתם לכך ספציפית, בדואר האלקטרוני, או באמצעות טכנולוגיות דומות (אתם יכולים ליידע אותנו בכל עת אם אתם כבר לא מעוניינים במסרים שיווקיים);
11. טיפול בבירורים ותלונות שהוגשו על ידכם או נוגעות אליכם וקשורות לאתר שלנו;
12. לשמור על האתר שלנו מאובטח ולמנוע הונאה;
13. אימות של היענות לתנאי השירות המכתיבים את אופן השימוש באתר (כולל ניטור של הודעות פרטיות שנשלחו דרך שירות ההודעות הפרטיות של האתר שלנו);
14. ושימושים אחרים.
אנחנו לא נספק את הפרטים האישיים שלכם ללא הסכמתכם לכל צד ג’ שהוא, לצורך השיווק הישיר שלו, או של כל צד ג’ אחר.
חשיפת פרטים אישיים
אנחנו עשויים למסור את הפרטים האישיים שלכם לכל אחד מהעובדים, המנהלים, היועצים המקצועיים, במידה סבירה וכנדרש למטרות המצוינות במדיניות זו.
אנחנו עשויים למסור את הפרטים האישיים שלכם:
1. לפי מה שנדרש מאתנו על פי חוק;
2. בהקשר של כל הליך משפטי קיים או עתידי;
3. על מנת לבסס, להפעיל, או להגן על זכויותינו המשפטיות (כולל אספקה של מידע לאחרים למטרות מניעת הונאה והפחתה של סיכון אשראי);
4. לרוכש (או הרוכש הפוטנציאלי) של כל עסק או רכוש שאנחנו רוכשים (או שוקלים לרכוש);
5. ולכל אדם שאנחנו מאמינים במידה סבירה שעשוי לפנות לבית דין או לכל רשות מוסמכת לצורך מסירה של הפרטים האישיים בהם סביר לדעתנו שאותו בית דין או רשות יורה על מסירה של פרטים אישיים אלה.
למעט על פי הכתוב במדיניות זו, אנו לא נספק את הפרטים האישיים שלכם לצד ג’.
שמירת פרטים אישיים
1. סעיף זה מפרט את תהליך ומדיניות שמירת הנתונים שלנו, המתוכננים לעזור להבטיח שאנחנו נענים לחובות המשפטיות שלנו הנוגעות לשמירה ולמחיקה של פרטים אישיים.
2. פרטים אישיים שאנחנו מעבדים עבור כל מטרה או מטרות, לא יישמרו יותר מכמה שנדרש עבור מטרה או מטרות אלה.
3. על אף ההוראות האחרות בסעיף זה, אנו נשמור מסמכים (כולל מסמכים אלקטרוניים) המכילים נתונים אישיים:
o לפי מה שנדרש מאתנו על פי חוק;
o אם לדעתנו המסמכים עשויים להיות רלוונטיים לכל הליך משפטי מתמשך או פוטנציאלי;
o על מנת לבסס, להפעיל, או להגן על זכויותינו המשפטיות (כולל אספקה של מידע לאחרים למטרות מניעת הונאה והפחתה של סיכון אשראי).
אבטחת הפרטים האישיים שלכם
1. אנחנו ננקוט משנה זהירות ארגוני וטכני סביר על מנת למנוע את האבדן, השימוש לרעה, או השינוי של הפרטים האישיים שלכם.
2. אנחנו נאחסן את כל הפרטים האישיים שאתם מספקים בשרתים מאובטחים (המוגנים בסיסמא ובחומת אש).
3. כל ההעברות הכספיות הממוחשבות שבוצעו דרך האתר שלנו יהיו מוגנות באמצעות טכנולוגיית הצפנה.
4. אתם מכירים בכך שהשידור של מידע על פני האינטרנט אינו מאובטח מעצם היותו, ואנחנו לא יכולים להבטיח שנתונים שנשלחים דרך האינטרנט יהיו מאובטחים.
5. אתם אחראים על שמירת הסיסמא בה אתם משתמשים לקבלת גישה לאתר שלנו חסויה; אנחנו לא נבקש מכם את הסיסמא שלכם (למעט בזמן ההתחברות לאתר שלנו).
תיקונים
אנחנו עשויים לעדכן מדיניות זו מעת לעת באמצעות פרסום של גרסה חדשה באתר שלנו. עליכם לבדוק את העמוד הזה מדי פעם על מנת לוודא שאתם מבינים כל שינוי שנעשה במדיניות זו. אנחנו עשויים להודיע לכם על שינויים במדיניות זו בהודעת דואר אלקטרוני או דרך מערכת ההודעות הפרטיות שבאתר שלנו.
אתרים צד ג’
האתר שלנו כולל קישורים חיצוניים, ופרטים על אתרי צד ג’. אין לנו שליטה על כך, ואיננו אחראים על מדיניות הפרטיות והנהלים של כל צד ג’.
עדכון מידע
אנא הודיעו לנו אם יש צורך לתקן או לעדכן את הפרטים האישיים שאנו מחזיקים עליכם.
עוגיות
האתר שלנו משתמש בעוגיות. עוגייה היא קובץ המכיל מזהה (מחרוזת של אותיות ומספרים) שנשלח על ידי שרת אינטרנט לדפדפן אינטרנט ומאוחסן בדפדפן. אז, המזהה נשלח בחזרה לשרת בכל פעם שהדפדפן מבקש מהשרת להציג דף אינטרנט. עוגיות יכולות להיות או עוגיות “עיקשות” או עוגיות “פעולה” (session): עוגייה עיקשת תאוחסן בדפדפן שלכם ותישאר בתוקף עד תאריך התפוגה שנקבע לה, אלא אם תימחק על ידי המשתמש לפני תאריך התפוגה; עוגיית פעולה, מאידך, תפוג בסוף זמן הגלישה הנוכחי שלכם, כשתסגרו את הדפדפן. בדרך כלל עוגיות לא כוללות מידע שמזהה משתמשים אישית, אבל פרטים אישיים שאנחנו מאחסנים הנוגעים עליכם יכולים להיות מקושרים למידע המאוחסן והמתקבל מתוך עוגיות.
השמות של העוגיות בהן אנחנו משתמשים באתר שלנו, והמטרות לשמן הן בשימוש, מפורטות מטה:
אנחנו משתמשים בשירותי Google Analytics ו-Adwords באתר שלנו כדי לזהות מחשב כשמשתמש {אחרי משתמשים בזמן השימוש שלהם באתר / לאפשר לנו להשתמש בעגלת קניות באתר / לשפר את נוחות השימוש באתר / לנתח את השימוש באתר / לנהל את האתר / למנוע הונאה ולשפר את האבטחה של האתר / להתאים אישית את האתר לכל משתמש / להשתמש בפרסומות ממוקדות שעשויות לעניין במיוחד משתמש};
מדיניות אספקה
איסוף עצמי יעשה ממושב עין ורד בתיאום מראש בלבד.
עלות משלוח 63 ₪ לכל מקום בארץ.
ההזמנה יוצאת באמצעות חברת הובלות לכתובת כפי שנרשמה בעת ההזמנה באתר.
זמן המשלוח הינו 7 ימי עסקים, אלא אם כן צוין אחרת.
המשלוחים יתבצעו לכתובות אשר בשטחי מדינת ישראל בלבד.
המשלוחים מתבצעים ע"י שליחים מדלת לדלת של דואר ישראל.
במקרה של נזק הנגרם במהלך ההובלה – יש לפנות אלינו תוך חמישה ימי עסקים ונוכל לזכות או לשלוח מוצר חלופי במידת האפשר.
טל פירמה בע"מ לא תישא בעלויות שייגרמו עקב איחור אספקה התלוי בחברת ההובלה, במראה של סירוב לקבל את החבילה או כל סיבה בלתי תלויה אחרת.
החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את תנאי ועלויות המשלוחים מעת לעת, לפי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט וללא מסירת הודעה מראש על כך.
תנאי המשלוחים כפופים לתנאי השימוש באתר . כל פעולה למימוש הקנייה מהווה קבלה והסכמה של תנאי משלוחים אלה.
ביטול עסקה, החזרות והחלפות
אנחנו בטוחים ומאמינים בטיב המוצרים שלנו ובהנאה שלכם מהם. יחד עם זאת, אנחנו מאפשרים להחזיר מוצרי מכל סיבה שהיא בתנאים הבאים:
1. יש להודיע לנו מיידית, בכתב, או במייל על הרצון להחזיר את המוצר.
2. המוצר מתקבל חזרה בחברתנו תוך 14 ימי עסקים, תקין ובאריזתו המקורית.
3. הזיכוי עבור העסקה יתבצע באופן בו חויבה ויגבו דמי הביטול של 5% או 100 ₪ (הנמוך בניהם) בהתאם לחוק הגנת הצרכן.
כמו כן יקוזזו מההחזר דמי ביטול עסקה באשראי לפי מדיניות חברת הסליקה ועלות ההובלה.
4. הזיכוי על פריט שנקנה באתר יתבצע תוך 7 ימי עסקים מרגע החזרתו לחברה.
5. המוצר ארוז באריזתו המקורית
6. לא נעשה שימוש במוצר
7. המוצר ואריזתו במצב חדש ללא פגמים או לכלוך
שינויים במדיניות
טל פירמה בע"מ לא מתחייבת להודיע על שינויים בהודעה אישית – באחריות הרוכש להיכנס לאתר ולבדוק את מדיניות ההזמנות.
אם נתקלתם בבעיה או שיש לכם שאלות נוספות ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו באמצעות הדוא"ל: tal@tal-firma.co.il או בטלפון: 0506-723725